
Zapraszamy do zapoznania się z wynikami opracowanej przez ekspertów firmy MABEA, we współpracy z EPRD Biuro Polityki Gospodarczej i Rozwoju Regionalnego, diagnozy wpływu rozwoju nowych technologii, w tym rozwiązań opartych na AI, na potrzeby rozwojowe sektora komunikacji marketingowej.
Główne cele badania obejmowały identyfikację kompetencji, na które wzrośnie zapotrzebowanie w związku z rozwojem nowych technologii MarTech i narzędzi wykorzystujących sztuczną inteligencję oraz stworzenie rekomendacji w zakresie kształcenia tych kompetencji biorąc pod uwagę trzy perspektywy czasowe: 3, 5 i 10 lat.
Badanie zrealizowane zostało w ramach projektu „Sektorowa Rada ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej”, realizowanego na mocy umowy podpisanej z Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości o dofinansowanie nr UDA-POWR.02.12.00-00-SR07/18, w ramach Priorytetu II Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działania 2.12. Zwiększenie wiedzy o potrzebach kwalifikacyjno-zawodowych, Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020.
Więcej opracowań Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej można znaleźć na stronie Rady: https://radasektorowa-komunikacja.pl