
Jako ekspertki w zakresie identyfikowania i opisywania kompetencji oraz formułowania zapisów sektorowych ram kwalifikacji podjęłyśmy się przeanalizowania istniejących, zarówno w Polsce jak i w Unii Europejskiej, rozwiązań w zakresie ram kwalifikacji i innych systemów opisywania kompetencji i kwalifikacji. Analizę prowadziłyśmy w odniesieniu do sektora komunikacji marketingowej, jednak przegląd sektorowych ram kwalifikacji dotyczy różnych sektorów i może być przydatny nie tylko dla przedstawicieli sektora komunikacji marketingowej.
Analiza zrealizowana została w ramach projektu „Sektorowa Rada ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej”, realizowanego na mocy umowy podpisanej z Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości o dofinansowanie nr UDA-POWR.02.12.00-00-SR07/18, w ramach Priorytetu II Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działania 2.12. Zwiększenie wiedzy o potrzebach kwalifikacyjno-zawodowych, Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020.
Więcej opracowań Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej można znaleźć na stronie Rady: https://radasektorowa-komunikacja.pl